2013. január 3., csütörtök

Decemberi ajándékok

Decemberben nagyon szerencsés voltam, talán a karmám kárpótolni akart azért, hogy férjecském nem lepett meg semmivel :) Mindig tőlem várja, hogy megmondjam mit szeretnék, én meg mindig abban bízom, hogy most végre magától is eszébe jut valami :D Sebaj, majd talán a 60. születésnapomra....

Stefanietól ezt a kis csomagot kaptam, az ajándékkísérők azóta új gazdára leltek karácsonykor.




Mr.Self-Confidence csodás tarisznyát küldött, nagyon szép darab!


Barbaraltól ezek a csodálatos fonalak és fonaltartó érkezett.

 Ez az édes maci majdnem visszakerült Karinhoz. November 20.-án érkezett a postára, én pedig december 4.-én kaptam róla értesítőt. Ha aznap nem megyek érte, valószínűleg visszaküldik, úgy tudom 10 napig őrzik a csomagokat. Szerencsére visszatért kedvenc postásom a szabadságáról:)
Azóta barátja is van, szeretik egymást :D



 Szonjától szép fülbevalót és teákat kaptam.



Az időtetrisz játékán egy Nyúlgyári nyulat nyertem:)



Stefanellától dedikált könyvet kaptam tegnap, vannak benne újszerű minták is, legalábbis számomra:)
Remek inspiráció.


Jettétől ennek a blúznak a mintáját kaptam, nagyon csinos darab lesz.


Ez a gyönyörűség is tegnap érkezett Júliától.
A lánykáim nagyon megszeretgették :)






Hekvanc játékán sütit és sütialapanyagot kaptam. A süti majdnem így nézett ki - csak Helga olvasatában szép kerekek és egyenletesek voltak:) - fotó nem készült az általa sütöttekről, mert gyorsan elfogyott.



Itt is nagyon szépen köszönök mindent!





1 megjegyzés:

  1. Hú mennyi szépség :) gratulálok a nyereményekhez, tényleg szerencsés voltál.
    A mamám szokta volt mondani :"Ollik férfi mind egyforma", bár az én uram már erősen a fejlődés útjára lépett :))

    VálaszTörlés