2013. október 22., kedd

Kínában jártam

Mégiscsak bejutottam a csapatba :)
10 napig voltam távol, persze ebben az utazás is benne volt.
Első nap alkalmazkodtunk az időeltolódáshoz, meg a reptéri várakozás és repülőn való kevés alvást pihentük ki.
Vasárnap kirándultunk, délelőtt a nagy falnál voltunk,



délután pedig az olimpiai parkban.
Sajnos egy útlezárás miatt a Ming sírokhoz nem jutottunk el.


Ez volt a hotel, 5 csillagos, de elég lepukkant állapotban volt :)

Ez a magyar csapat: Csorba Zoltán, Ludányi Anita, én és Csizmazia Tamás.


Itt voltak a rendezvények, szemben az ebéd, vacsora; a baloldaliban pedig a versenyek.


A sudoku VB-n 85. lettem, meglepő módon a logikain jobb helyezést értem el, ott 81.-ként végeztem.
Csapatban sodokuban 23 helyen végeztünk, a logikai eredményünk pedig 17 lett.
4 napig szinte végig fejtettünk, nagyon fárasztó volt, vittem ugyan mintákat és befejezésre váró műveket,
de a repülőre nem mertem felvinni, nehogy elkobozzák a tűket, Kínában meg fáradt voltam hozzá.
Laptopot is vittem, de Kínában eléggé korlátozva van az internet, se a blogok, se a facebook nem jött be, a skype a gépemen el se indult.
Anita tabletjén volt egy kakao nevű program, azon keresztül tudtam a családdal beszélgetni, de az is folyton megszakadt.
Utolsó nap volt a rájátszás, így aznap bementünk Pekingbe (a szálló Peking szélén volt),
és megnéztük a nyári palotát.











Ez pedig a moszkvai repülőtér csendélete 2 galambbal :)


Nagyon jól éreztem magam, csak a lányok hiányoztak rettenetesen.

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményeitekhez!!!

    Csodás helyen jártál!!!! Lányok hogy viselték?

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos helyen jártál:) Gratulálok:)

    VálaszTörlés
  3. piękna podróż - zazdroszczę :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    VálaszTörlés
  4. Amazing trip...beauty full landscapes... lovely memories :)

    VálaszTörlés
  5. Hi! Glad to be in our blog! Love the pictures!

    VálaszTörlés
  6. Congratulations!
    http://kocipamietnik.blogspot.com/2013/10/fina-pazdziernikowego-rozdania-u-atoma.html

    VálaszTörlés
  7. Piękne widoki. Podróż musiała być bardzo Ciekawa. Pozdrawiam. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép helyen voltál! És gratulálok az elért eredményekhez is! :)

    VálaszTörlés